مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 04:002021-12-20پزشكي

مشکلی برای تایید اقلام دارویی در نسخ الکترونیک نداریم


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت براساس کُدهای اعلامی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در سامانه نسخه الکترونیک، اقلام دارویی بیماران را تأیید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی ناصحی افزود: بر اساس قانون از اول دی ماه 1400 باید ما فقط به نسخ الکترونیک خدمات بیمه ای را پرداخت کنیم.

وی گفت: در حال حاضر 80 درصد نسخ به صورت الکترونیک پوشش داده می شود و در برخی استان ها به 100 درصد هم رسیده است و در 9 استان هم بالای 90 درصد نسخ به صورت الکترونیک پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه آنچه وظایف سازمان بیمه سلامت بود از فراهم کردن زیرساخت ها به صورت کامل انجام شده است، افزود: سامانه و نرم افزار مربوط به نسخه الکترونیک را در اختیار ذی نفعان قرار دادیم و بخشی دیگر مربوط به مطب ها و پزشکان است که باید سامانه را راه اندازی کنند و به آن متصل شوند.

ناصحی با بیان اینکه پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از مشکل برای مردم و ارائه دهندگان خدمت درصدی از نسخ هنوز پس از یکم دی هم به صورت کاغذی پذیرش شوند، ادامه داد: در مواردی که قطعی برق یا اینترنت ممکن است رخ دهد می توان از نسخ کاغذی استفاده کرد تا مشکلی پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تایید اقلام دارویی در نسخ الکترونیک نداریم

مشکلی برای تایید اقلام دارویی در نسخ الکترونیک نداریم