مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 04:252021-12-20اقتصادي

ارسال 1400تن مرغ مازاد همدان به سایر استان ها


مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی همدان از ارسال 1400تن مرغ مازاد استان همدان به سایر استان ها در چند ماه گذشته خبر داد.

- علیرضا قراگوزلو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با همت مرغداران در چند ماه گذشته 1400تن گوشت مرغ مازاد به سایر استان ها از جمله البرز، تبریز، قم، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان شرقی و در یک مقطع به استان مرکزی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه استان همدان با داشتن 500واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 9میلیون قطعه در دوره مشغول به فعالیت است، افزود: تا پایان بهمن ماه با توجه به جوجه ریزی که تاکنون انجام شده هیچگونه کمبود مرغی وجود نداشته و مرغ مازاد مطمئنا موجود خواهد بود ضمن اینکه اسفند ماه نیز با تمهیداتی که انجام شده جوجه ریزی خوبی در این ماه خواهیم داشت و مشکلی برای اسفند ماه هم نیست.

قراگوزلو با بیان اینکه شهروندان نگران تامین مرغ نباشند، خاطر نشان کرد: تامین مرغ جامع و کامل بوده و با همت مرغداران دغدغه کمبود مرغ نخواهیم داشت.

وی با اشاره به وجود هشت کشتارگاه مجوز دار در استان همدان تصریح کرد:از این تعداد کشتارگاه چهار واحد فعال ، دو واحد به دلیل مشکل مالی و اعتباری تعطیل و دو واحد نیز هنوز وارد عرصه تولید نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 1400تن مرغ مازاد همدان به سایر استان ها

ارسال 1400تن مرغ مازاد همدان به سایر استان ها