مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-20فرهنگي

جایی که «عمار» از «فجر» موفق تر بوده است/ شبکه توزیع فیلم سالم


محمدمهدی خالقی مستندساز برگزیده «عمار» بیان کرد که جشنواره «عمار» در برخی از بخش ها از جشنواره فیلم فجر موفق تر بوده است.

- محمدمهدی خالقی مستندساز برگزیده عمار بیان کرد که جشنواره عمار در برخی از بخش ها از جشنواره فیلم فجر موفق تر بوده است.

محمدمهدی خالقی کارگردان و مستندساز برگزیده دوره های عمار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره یک دهه برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: جشنواره عمار حاصل یک ایده بسیار خوب بود که دو رویکرد کلیدی داشت؛ یکی اینکه قرار بود آثاری در این جشنواره پذیرفته و دیده شود که در رویدادهای دیگر تا آن زمان موردتوجه قرار نمی گرفتند.

آثاری که مدافع ارزش های انقلاب بودند و عمار از همان ابتدا به صورت شفاف اعلام کرد که رویدادی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

رویکرد دوم هم این بود که عمار از همان ابتدا اعلام کرد که رویدادی دائمی است، قرار نیست تعطیل شود و به همان میزان که برای تولید اثر خوب وقت و انرژی می گذارند، به همان اندازه هم تلاش کنند تا این آثار خوب به دست مخاطبان برسد که این رویکرد بخش اکران های مردمی عمار را شکل داد.

وی در ادامه توضیح داد: در دوره های اولیه جشنواره عمار ، این رویداد مفهومی را تحت عنوان اکران های مردمی پیگیری می کرد که هدف آن رساندن آثار برگزیده جشنواره به مناطق و مخاطبانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایی که «عمار» از «فجر» موفق تر بوده است/ شبکه توزیع فیلم سالم

جایی که «عمار» از «فجر» موفق تر بوده است/ شبکه توزیع فیلم سالم