مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-20بين الملل

دو سناتور آمریکایی به کرونا مبتلا شدند


الیزابت وارن و کوری بوکر دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم دریافت واکسن کرونا، به بیماری کووید 19 مبتلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، الیزابت وارن سناتور ارشد ایالت ماساچوست آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی با اعلام ابتلای خود به بیماری کووید 19 گفت که بطور مرتب آزمایش کرونا می دهد و در حالیکه اوایل هفته آزمایش او منفی بود، امروز جواب آزمایش او در یک مورد غیرمنتظره مثبت شده است.

این سناتور زن آمریکایی که در قرنطینه بسر می برد، افزود که علائم خفیفی از بیماری کووید 19 را تجربه می کند و واکسینه شدن از او در برابر جدی شدن این بیماری محافظت کرده است.

سناتور ایالت ماساچوست از تمام کسانی که واکسن نزده اند خواست خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنند و از افراد واکسینه شده نیز خواست دُز سوم را دریافت کنند.

کوری بوکر سناتور دموکرات ایالت نیوجرسی نیز اعلام کرد که به رغم دریافت سه دز واکسن کرونا به بیماری کووید 19 مبتلا شده است.

این قانونگذار آمریکایی گفت که هر دو دز واکسن را دریافت و اخیرا نیز دُز سوم را تزریق کرده و به دلیل دریافت واکسن کرونا، علائم بیماری او نسبتا خفیف است.

این در حالی است که سناتور 52 ساله جمهوری خواه ایالت واشنگتن که از مخالفان واکسن کرونا بود، بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سناتور آمریکایی به کرونا مبتلا شدند

دو سناتور آمریکایی به کرونا مبتلا شدند