مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-20سياسي

رفسنجان بانک اطلاعاتی جامع ندارد


در رفسنجان بانک اطلاعاتی جامع و کامل وجود ندارد و این موضوع یک معضل برای شهرستان محسوب می شود.

- ، علی اکبر پورمحمدی یکشنبه شب در مراسم رونمایی از سامانه جامع نظام پیشنهادات شهرداری رفسنجان اظهار کرد: شهرداری برای ارتقا کارهای خود نیاز مبرمی به شهروندان دارد و مشارکت شهروندان در اداره شهر موضوع بسیار مهمی است.

وی افزود: ارتباط بسیار خوب و مطمئن شهروندان با شهرداری، زمینه مساعدی برای کارهای عمرانی، فضای سبز، اجتماعی، فرهنگی و … شهرداری فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با رونمایی از این سامانه، رابطه قوی و خوبی بین شهروندان و شهرداری ایجاد شود که این موضوع بسیار تأثیرگذار است.

فرماندار رفسنجان ابراز داشت: نظرات و پیشنهادات شهروندان باید در بانک اطلاعاتی ثبت و ماندگار شود و در دسترس همه قرار بگیرد و امیدوارم شهرداری بتوانند از پیشنهادات خوب مردم بهره برده و در توسعه شهرستان قدمهای شایسته ای بردارد.

پورمحمدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در رفسنجان بانک اطلاعاتی جامع و کامل وجود ندارد و این موضوع یک معضل برای شهرستان محسوب می شود.

بر این مبنا امیدواریم فرمانداری رفسنجان اطلاعات جامعی از شهرستان اعم از پتانسیل ها، امکانات، زمینه های سرمایه گذاری و … را آماده کرده و در دسترس همه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجان بانک اطلاعاتی جامع ندارد

رفسنجان بانک اطلاعاتی جامع ندارد