مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-20پزشكي

نگرانی از فراگیری اُمیکرون/ مردم دورهمی ها را مدیریت کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: هر چند همچنان بیماران کرونایی ما با علائم سویه دلتا مراجعه و بستری می شوند اما نگران شیوع اُمیکرون در شهرستان های تابعه دانشگاه هستیم.

- رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه سویه دلتا هنوز به شکل فعال در چرخه وجود دارد و در شهرستان های شاهرود و میامی همچنان مراجعانی با همان علائم دلتا در بیمارستان بستری می شوند، تاکید کرد: سویه جدید جامعه را درگیر کند و مجبور به اعمال محدودیت های شدید شویم که عوارض و مشکلات خود را دارد.

نگرانی از موج جدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: با تجربه ای که با این 22 ماه داریم باید بدانیم که اگر رعایت مسائل بهداشتی را نداشته باشیم به شدت موج ایجاد شده و افزایش نگران کنندهای را شاهد خواهیم بود که دیگر کنترل آن به شدت دشوار می شود.

قبل از آنکه واقعه بیاید می بایست علاج کرد و هوشمندانه، داوطلبانه و عالمانه و آگاهانه رعایت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

چمن با بیان اینکه شب هایی که مانند شب یلدا و مراسم فاطمیه انتظار است که همه ما رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشیم، تاکید کرد: علی رغم اینکه تاکید داریم می بایست پوشش خوب واکسیناسیون کنونی، بهتر نیز شود چرا که هیچ کمبودی در سطح دانشگاه وجود ندارد و گروه های هدف واکسیناسیون برای دریافت واکسن خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از فراگیری اُمیکرون/ مردم دورهمی ها را مدیریت کنند

نگرانی از فراگیری اُمیکرون/ مردم دورهمی ها را مدیریت کنند