مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-20اجتماعي

شهربازی های ایلام ، همچنان در انتظار توجه شهرداری ها


مدیرکل استاندارد استان ایلام در جلسه ی بررسی مشکلات تجهیزات و زمین های بازی استان با اعضای شورای شهر و مسئولین فضای سبز شهرداری ایلام؛ گفت: - از شهرداری انتظار می رود نسبت به استانداردسازی تجهیزات بازی در پارک ها توجه ویژه کرده و بازرسی ها را به موقع انجام دهند.

مهناز همتی در نشست با اعضای شورای شهر ایلام با بیان اینکه مشکلاتی در زمینه تجهیزات بازی غیر استاندارد در پارک های استان و شهر ایلام وجود دارد، لزوم توجه ویژه شهرداران استان را نسبت به این مقوله خواستار شد و اظهار کرد: شهرداری ایلام باید نسبت به استانداردسازی تجهیزات بازی در پارک های این شهر توجه ویژه داشته باشد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام ادامه داد: در خصوص موضوع ایمن سازی تجهیزات بازی پارک ها نیز از شهرداری ها انتظار می رود که تلاش بیشتری در زمینه جذب اعتبارات و همچنین بازرسی های به موقع داشته باشد.

همتی با بیان اینکه باید کاستی ها و مشکلات در زمینه استاندارد تجهیزات پارک ها و شهربازی استان رفع شود، گفت: در پارک های بازی ضمن اینکه باید وسایل بازی استاندارد و دارای گواهی نصب شود، بحث کف پوش ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی های ایلام ، همچنان در انتظار توجه شهرداری ها

شهربازی های ایلام ، همچنان در انتظار توجه شهرداری ها