مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-20ورزشي

وتوی ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور توسط وزارت ورزش!


در شرایطی که سازمان بازرسی رسما اعلام کرد، سوابق حضور افراد به عنوان رییس فدراسیون در دوره های گذشته نیز در احتساب سه دوره یاد شده محاسبه می شود، - اما وزارت ورزش و جوانان با وتوی این ابلاغیه در نامه ایی برخلاف نظریه مذکور، اعلام کرد تا اطلاع ثانوی بر اساس روال سابق اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بند 2 ماده 22 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران آمده است: رییس فدراسیون توسط مجمع برای یک دوره چهارساله انتخاب می شود و انتخاب مجدد وی برای حداکثر 2 دوره دیگر (جمعا سه دوره متوالی یا متناوب) بلامانع است.

پس از ابلاغ اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران پرسشی در رابطه با تعداد دوره های ریاست در فدراسیون های ورزشی به وجود آمد و برخی مدعی شدند با توجه اینکه اساسنامه به تازگی ابلاغ شده است، دوره های ریاست قبلی در یک فدراسیون محاسبه نمی شود و ملاک عمل، زمان بعد از ابلاغ اساسنامه جدید است.

در همین راستا با توجه به استفساریه صورت گرفته از سازمان بازرسی کل کشور، این سازمان در ابلاغیه ای رسمی به تمامی روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان استان های کشور، ابهام به وجود آمده در راستای تعداد دوره های ریاست در فدراسیون های ورزشی را برطرف و اعلام کرد که سوابق حضور افراد به عنوان ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وتوی ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور توسط وزارت ورزش!

وتوی ابلاغیه سازمان بازرسی کل کشور توسط وزارت ورزش!