مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-20اقتصادي

کاهش 220 میلیاردی سود بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر


با درایت مجموعه مدیریت شهری، با نظر هیئت خبرگان بانکی و اقتصادی و شورای بانک ها، بدهی شهرداری به بانک شهر در رابطه با اوراق، - ایسنا/قزوین رییس شورای شهر قزوین گفت: با درایت مجموعه مدیریت شهری، با نظر هیئت خبرگان بانکی و اقتصادی و شورای بانک ها، بدهی شهرداری به بانک شهر در رابطه با اوراق، 220 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

فرج الله فصیحی در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 28 آذر 1400 برگزار شد، تصریح کرد: در شورای پنجم مصوب کردیم که بدهی 470 میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر پرداخت شود اما بازرسی مانع این کار شد، می توانم بگویم این اتفاق خوبی بود که به نفع مردم تمام شد.

وی افزود: بعد از بررسی های صورت گرفته این بدهی به 250 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد، در واقع 220 میلیارد تومان از سود مضاعف بدهی کاهش یافته است، این مبلغ 70 درصد بدهی بود که کاهش پیدا کرده و باقی بدهی نیز در حال بررسی است.

رییس شورای شهر قزوین بیان کرد: در حال حاضر 18 پرونده مفتوح داریم که شامل بدهی 80 میلیارد تومانی حوزه پیمانکاران و سازمان ها است، این بدهی در حال بررسی است و احتمال کاهش آن وجود دارد، این کاهش از سود مضاعف بانک شهر به نفع شهرداری است.

وی تأکید کرد: شهرداری باید در مدت معین نسبت به تسویه حساب اقدام کند تا دوباره با بدهی مضاعف روبه رو نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 220 میلیاردی سود بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر

کاهش 220 میلیاردی سود بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر