مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-20سياسي

اولین دوره شمس(شاگردان مکتب سلیمانی) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


مدیریت فرهنگ سازی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره شمس (شاگردان مکتب سلیمانی)با رعایت کامل مسائل بهداشتی در دانشگاه استان برگزار می شود.

- اولین دوره شمس(شاگردان مکتب سلیمانی) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیریت فرهنگ سازی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره شمس (شاگردان مکتب سلیمانی)با رعایت کامل مسائل بهداشتی در دانشگاه استان برگزار می شود.

بهروز مختاری در گفت وگو با ایسنا از آغاز دوره تخصصی شاگردان مکتب سلیمانی طی 6 تا 9 دی امسال در دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این دوره با حضور دانشجویان منتخب دانشگاه های استان به صورت حضوری در دو شهر زاهدان و کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب است و آشنایی جوانان با این مکتب ضرورت دارد، ادامه داد: در این دوره همرزمان و دوستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به تشریح ابعاد شخصیتی و مدیریتی این سردار بزگوار می پردازند و تلاش می شود، نسل جوان با مکتب این شهید بزرگوار بیش از پیش آشنا شوند.

وی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را انسانی چندبعدی و بی نظیردانست و افزود: شهید سلیمانی مظهر ایمان، تقوا و توکل بود و یک عمر در مکتب امام و رهبری تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره شمس(شاگردان مکتب سلیمانی) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

اولین دوره شمس(شاگردان مکتب سلیمانی) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود