مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-20اجتماعي

طرح آبرسانی به مرز مهران تا اربعین آینده به بهره برداری می رسد


معاون عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به مرز مهران تا اربعین آینده به بهره برداری می رسد، گفت: تأمین آب پایدار از اولویت های زیرساخت های اربعین در این مرز است.

- احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد اربعین استان به عنوان یک اولویت اصلی تأمین آب پایدار را برای زوار در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: باید زوار، پایانه مهران و شهر مهران را برای تأمین آب پایدار مد نظر داشته باشیم که در این خصوص بخشی ازاین طرح تا کنون انجام شده است و بخش دیگری از آن نیز تا اربعین سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

کرمی با بیان این که تأمین آب پایدار یکی از اهداف ما برای شهرستان مهران بوده که از سال 97 اجرای این طرح و مطالعات آن آغاز شده است، افزود: در خصوص شبکه فاضلاب پایانه مهران و خود شهر مهران نیز مطالعات آن انجام شده است.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: در خصوص تأمین اعتبارات این طرح از طریق اعتبارات 1400 و نهادهای مختلف نیز بخش دیگری از اعتبارات شبکه آبرسانی و شبکه فاضلاب شهر مهران و پایانه در نظر گرفته شده است.

کرمی اضافه کرد: 95 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری و 8.

5 میلیارد از اعتبارات اربعین و 15 میلیارد تومان هم از طریق نهادهای مختلف حمایتی برای تکمیل این طرح در سریع ترین زمان ممکن در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به مرز مهران تا اربعین آینده به بهره برداری می رسد

طرح آبرسانی به مرز مهران تا اربعین آینده به بهره برداری می رسد