مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-20سياسي

آزادی 395 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک 120 میلیارد ریالی خیران


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 395 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک 12 میلیارد تومانی خیران بزرگوار آزاد شده و به آغوش گرم خامواده هایشان بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی در آیین تجلیل از هیئات حسینی مشارکت کننده در آزادی زندانیان غیرعمد با بیان این که از همه عزیزانی که در برهه های مختلف برای جلب مشارکت عمومی به منظور آزادسازی زندانیان در قالب ستاد دیه استان همکاری کردند قدردانی می کنیم، اظهار داشت: در کنار مشارکت بخش های مختلف، عنایت و توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان نسبت به ستاد دیه و موضوع آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار ارزشمند بوده و نقش مهمی در جلب مشارکت هیئات حسینی و عموم مردم در این امر خیر ایفا کرده اند.

وی افزود: با توجه به عنایات نماینده ولی فقیه در استان و همراهی ائمه جماعت شهرستان ها، مشارکت مضاعفی در استان نسبت به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در استان به وجود آمده و مردم برای مشارکت در این امر خیر تشویق شده اند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 395 نفر از افردی که به دلیل جرایم غیرعمد در حال تحمل حبس در زندان های استان بودند با کمک 12 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 395 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک 120 میلیارد ریالی خیران

آزادی 395 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با کمک 120 میلیارد ریالی خیران