مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-20اجتماعي

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره امتحانات دی ماه


مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای، نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی 1401-1400 مطابق بخشنامه های صادره و با ملاحظات ذیل برگزار می شود: ـ اخیرا در خبرگزاری ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان در دی ماه سال تحصیلی 1401- 1400منتشر شده است که نادرست بوده و مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش آن را تکذیب می کند.

ـ به اطلاع مخاطبان و ذی نفعان نظام تعلیم و تربیت می رساند؛ امتحانات دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شیوه حضوری و براساس آیین نامه های آموزشی وارزشیابی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می شود و فقط در شرایطی که مدرسه به دلیل شیوع بیماری، در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته باشد به صورت استثنا و با تأیید آموزش و پرورش محل، ارزشیابی دانش آموزان براساس دستورالعمل ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره شیوع بیماری کرونا انجام می شود.

همچنین امتحانات داوطلبان آزاد و آن گروه از دانش آموزان پایه دوازدهم که در خرداد و شهریور ماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی دروس نشده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره امتحانات دی ماه

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره امتحانات دی ماه