مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-20اجتماعي

برگزاری مدرسه زمستانه زبان فارسی و ایران شناسی برای دانشجویان خارجی


رییس مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اولین مدرسه زمستانه زبان فارسی و ایران شناسی برای دانشجویان خارجی خبر داد.

- رییس مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد برگزاری مدرسه زمستانه زبان فارسی و ایران شناسی برای دانشجویان خارجی ایسنا/خوزستان رییس مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اولین مدرسه زمستانه زبان فارسی و ایران شناسی برای دانشجویان خارجی خبر داد.

دکتر داوود پورمظفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از دو تجربه موفق در برگزاری مدارس فصلی آموزش زبان فارسی، در دانشگاه تصمیم گرفته شد که این مدارس به صورت مستمر در هر چهار فصل سال برگزار شود و در برنامه های ثابت دانشگاه قرار بگیرد.

وی افزود: دو تجربه قبلی، برای امکان سنجی بود و با استقبال انبوهی از مخاطبان از سراسر جهان روبه رو شدیم که متقاضی یادگیری زبان فارسی بودند.

اکنون با تجربه به دست آمده، تصمیم بر آن شده است که از مدرسه زمستانه سال 1400، به صورت ثابت این مدارس برگزار شوند.

رییس مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی (آزفا) دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در این فصل تغییری نسبت به دو فصل پیش لحاظ شده مبنی بر اینکه این مدارس از صرف آموزش زبان فارسی خارج شده و یک بعد ایران شناسی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مدرسه زمستانه زبان فارسی و ایران شناسی برای دانشجویان خارجی

برگزاری مدرسه زمستانه زبان فارسی و ایران شناسی برای دانشجویان خارجی