مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-20ورزشي

فارس قهرمان مسابقات چوگو کشور در شیراز شد


شیراز _ سیزدهمین دوره مسابقات چوگو قهرمانی کشور با کسب عنوان نخست تیم «فارس الف» در شیراز به کار خود پایان داد.

- بیان داشت: سیزدهمین دوره مسابقات چوگو قهرمانی کشور، پس از دو روز رقابت 11 تیم از 10 استان کشور، عصر روز یکشنبه در شیراز به پایان رسید و تیم فارس الف به مقام قهرمانی ایران دست یافت.

سیروس پاک فطرت افزود: در پایان این مسابقات دو روزه که زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی و با حضور نماینده فدراسیون و قضاوت 12 داور ملی برگزار شد، پس از تیم فارس الف، تیم های استان مرکزی و فارس ب به ترتیب دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم همدان اهدا شد.

رییس هیأت ورزش های همگانی استان در ادامه اظهار کرد: تیم های فارس الف و ب در واقع تیم چوگو آباده هستند که بعنوان نماینده استان فارس در این مسابقات درخشیدند ضمن آنکه این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تیم ها در بهترین شرایط آمادگی در مسابقات شرکت کردند.

پاک فطرت با اشاره به میزبانی شیراز از این دوره مسابقات گفت: رقابت ها برای نخستین بار در دو زمین، شآمل زمین شماره یک واقع در دانشگاه فنی و حرفه ای شیراز و زمین شماره دو واقع در مجموعه ورزشی حمزه و با همکاری و مشارکت سایر دستگاه ها همچون شهرداری، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی برگزار شد و همه تیم ها از شرایط میزبانی شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس قهرمان مسابقات چوگو کشور در شیراز شد

فارس قهرمان مسابقات چوگو کشور در شیراز شد