مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-20ورزشي

ملایر؛ تنها شهرستانی با 3 پارک مختص بانوان


مسئول امور بانوان فرمانداری ملایر با بیان اینکه در سطح استان تنها شهرستانی هستیم که سه پارک مختص بانوان داریم، گفت: با پیگیری های صورت گرفته سومین پارک بانوان واقع در پارک کوهسار ملایر در 22 بهمن سال جاری به بهره برداری می رسد و این اتفاق می تواند نه تنها .

- ایسنا/همدان مسئول امور بانوان فرمانداری ملایر با بیان اینکه در سطح استان تنها شهرستانی هستیم که سه پارک مختص بانوان داریم، گفت: با پیگیری های صورت گرفته سومین پارک بانوان واقع در پارک کوهسار ملایر در 22 بهمن سال جاری به بهره برداری می رسد و این اتفاق می تواند نه تنها در استان که در غرب کشور بی نظیر باشد.

زهرا فراهانی در گفت وگو با ایسنا، افزود: یکی از پارک های بانوان ملایر، به منظور رفاه بانوان در محل باغ بنفشه به متراژ زیربنای 21 هزار مترمربع ساخته شده است که دارای امکانات زیربنایی شامل پیست دوچرخه سواری و اسکیت، نمایشگاه، ورزش صبحگاهی و همگانی، زمین والیبال و بسکتبال و وسایل بازی برای بچه ها، شهرک ترافیک و کافی شاپ است.

وی با بیان اینکه این پارک مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات آشپزی و غذاهای محلی و نمایشگاه صنایع دستی به شمار می رود، اظهارکرد: عملیات فوق در باغ بنفشه با هزینه ای حدود 300 میلیون تومان توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در سال های 81 تا 87 اجرا شد و بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر؛ تنها شهرستانی با 3 پارک مختص بانوان

ملایر؛ تنها شهرستانی با 3 پارک مختص بانوان