مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-20سياسي

وحدت حوزه و دانشگاه بومی سازی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا خدایی، در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه که با موضوع راهکارهای علمی و عملی تحقق وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد، - یک عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه لرستان بر لزوم بومی سازی وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: نامه 53 نهج البلاغه منشور حکمرانی اسلامی است و استاندار استان که عَلم نیروی انقلابی را بر دوش دارد باید به اهداف حکمرانی اسلامی نزدیک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا خدایی، در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه که با موضوع راهکارهای علمی و عملی تحقق وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: محصول حوزه و دانشگاه باید به شکلی باشد که نتایج آن در جامعه محسوس و قابل لمس باشد.

وی بر لزوم بومی سازی وحدت حوزه و دانشگاه تأکید و با اشاره به اینکه در لرستان خلاء فرهنگ حکمرانی داریم، ادامه داد: امروز برای آینده فرهنگ حکمرانی اسلامی استان باید برنامه ریزی کرد.

خدایی با اشاره به اینکه در نامه 53 نهج البلاغه بیش از 50 مؤلفه در خصوص فرهنگ حکمرانی اسلامی وجود دارد که جای این مؤلفه ها در فرهنگ حکمرانی خالی است، اضافه کرد: نامه 53 نهج البلاغه منشور حکمرانی اسلامی است و استاندار استان که عَلم نیروی انقلابی را بر دوش دارد باید به اهداف حکمرانی اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت حوزه و دانشگاه بومی سازی شود

وحدت حوزه و دانشگاه بومی سازی شود