مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-20پزشكي

بالای 18 ساله ها برای تزریق دز سوم به مراکز تجمیعی البرز مراجعه کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای افراد 18 سال به بالا از امروز (29 آذر ماه) خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای افراد 18 سال به بالا از امروز (29 آذر ماه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهاب مستوفی روز دوشنبه 29 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز 29 آذر ماه نوبت سوم واکسن کووید 19 برای کلیه افراد 18 سال به بالا که سه ماه از نوبت دوم واکسیناسیون آنها گذشته، تزریق می شود.

وی با تاکید بر اینکه تزریق واکسن به تنهایی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا کافی نیست، اظهار کرد: در کنار واکسیناسیون، استفاده از ماسک بهترین راه پیشگیری از سویه جدید کرونا ویروس است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 90 درصد واجدین شرایط استان دز اول و حدود 80 درصد آنها دز دو واکسن را دریافت کرده اند، گفت:تا کنون بیش از 200 هزار دز سوم نیز به واجدین شرایط تزریق شده است.

مستوفی تاکید کرد: از کلیه شهروندان درخواست می شود برای تکمیل واکسیناسیون (نوبت دوم و سوم ) در اسرع وقت به پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالای 18 ساله ها برای تزریق دز سوم به مراکز تجمیعی البرز مراجعه کنند

بالای 18 ساله ها برای تزریق دز سوم به مراکز تجمیعی البرز مراجعه کنند