مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-20سياسي

شهرداری کرمان نسبت به تعیین تکلیف کاربری اراضی متعلق به خود اقدام کند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری مکلف است هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف کاربری اراضی متعلق به خود اقدام کند.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری مکلف است هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف کاربری اراضی متعلق به خود اقدام کند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست بررسی مشکلات حاشیه شهر و منطقه 14 معصوم و اتخاذ راهبردهای پیشگیرانه با حضور موحد رییس کل دادگستری استان کرمان، شهردار، و جمعی از مردم منطقه 14 معصوم خواستار تسریع در ساماندهی منطقه 14 معصوم از توابع حاشیه شهر کرمان شد.

وی گفت: در طول یک سال و نیم گذشته جلسات مستمری برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان با نگاه محوری به جایگاه دستگاه قضایی برگزار شده است و خوشبختانه امروز طرح جامعی برای ساماندهی منطقه محله صنعتی آماده است و به زودی بعد از مصوبات کمیسیون های تخصصی در استان و موافقت های وزیر ساماندهی را انجام می دهیم.

پورابراهیمی ادامه داد: پس از ساماندهی امور در محله صنعتی، ساماندهی منطقه 14 معصوم نیز در دستور کار قرار گرفته است و باید توجه داشت که 14 معصوم از مناطق خاص کرمان می باشد و مردم درگیر مسائلی هستند که در این منطقه شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرمان نسبت به تعیین تکلیف کاربری اراضی متعلق به خود اقدام کند

شهرداری کرمان نسبت به تعیین تکلیف کاربری اراضی متعلق به خود اقدام کند