مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-20اقتصادي

تتر چیست؟


کریپتوکارنسی و دنیای ارزهای دیجیتال از سال 2009 میلادی به بعد تبدیل به کابوسی برای ابر قدرت های جهان شد؛ در عوض برای مردم یک نکته ی فوق العاده مثبت محسوب می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام اوکی اکسچنج، چرا که می توانستند بدون واسطه (P2P) و بدون وابستگی به دولت ها یا بانک ها، دارایی خود را از طریق بلاک چین در سرتاسر کره زمین جا به جا یا اقدام به خرید و فروش کالا و خدمات کنند.

رمز ارزها به این امر اکتفا نکردند و با ایجاد استیبل کوین هایی مانند تتر (USDT) حتی دلار را نیز به شکل غیر فیزیکی و با ماهیت ارزهای رمزنگاری شده در دسترس جهانیان قرار دادند.

رمز ارز تتر چیست؟ تتر (tether) در سال 2014 میلادی به جمع رمز ارزها پیوست.

در واقع تتر رمز ارزی شبیه به بیت کوین، اتریوم یا کاردانو است اما با چند فرق اساسی! شباهت تتر با ارزهایی که نام بردیم در ماهیت رمزنگاری آن است و اینکه بر بستر شبکه بلاک چین قابل نقل و انتقال و نگهداری است.

اما تفاوت های مهمی نیز با بقیه ارزهای بازار مانند بیت کوین دارد.

به عنوان مثال تتر هیچگاه از خود شبکه ی اختصاصی بلاک چین نداشته و به عنوان یک توکن لایه دوم بر بستر و شبکه ی اتریوم وجود داشته است؛ مهمتر از همه چیز باید بدانید که تتر همیشه قیمتش پایدار و ثابت است! به همین خاطر است که به آن استیبل کوین (stable coin) می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تتر چیست؟

تتر چیست؟