مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-20ورزشي

بیانیه بسیج ورزشکاران در محکومیت اقدام شرم آور سرمربی تیم ملی امید


سازمان بسیج ورزشکاران اقدام شرم آور سرمربی تیم ملی امید با حضور در کنار نماینده صهیونیست ها را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، خبری منتشر شد که مهدی مهدوی کیا کمک کرد که همان زمان نیز مورد اعتراض ملت شریف ایران قرار گرفت ولی گویا ایشان راه خود را از مردم آزادی خواه ایران اسلامی جدا کرده است.

همچنین در کمال تعجب مسئولان فدراسیون فوتبال بدون توجه به اتفاقی که چندی پیش افتاده بود، سرمربی تیم ملی امید را انتخاب کردند و حالا نیز باید پاسخگوی این اقدام شرم آور باشند چراکه با آگاهی قبلی از چنین تفکری، انتخاب خود را صورت داده بودند.

بد نیست این فوتبالیست سابق و مسئولان فدراسیون فوتبال سری به صفحات مجازی مردم عرب زبان بزنند و ببینند این اقدام شرم آور مورد چه اعتراض شدیدی از سوی آنان قرار گرفته است و این درحالیست که سرمربی تیم ملی الجزایر قهرمانی خود در جام عرب را به مردم مظلوم غزه اهدا کرد و همچنین تعدادی از ملی پوشان آنان در این مسابقه ننگین شرکت نکرده بودند.

سازمان بسیج ورزشکاران ضمن محکومیت این اقدام ننگین و شرم آور و برخورد جدی با خاطیان اعلام می کند هرگز اجازه نخواهد داد نقشه دشمنان ایران اسلامی به بار بنشیند و مردم ما تا ابد رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند و تا پای جان برای حفظ ارزش های اسلامی و ایرانی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج ورزشکاران در محکومیت اقدام شرم آور سرمربی تیم ملی امید

بیانیه بسیج ورزشکاران در محکومیت اقدام شرم آور سرمربی تیم ملی امید