مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-20اقتصادي

راهداران از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه کرمانشاه محافظت می کنند


راهداران از راه های استان که ارزش آن ها بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان است، محافظت می کنند و در تمامی شرایط مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در آیین تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل و راهداری با تقدیر از تلاش همه راهداران و رانندگان، از این اقشار به عنوان افراد زحمتکش، دلسوز و معتصب به کار یاد کرد و اظهار داشت: راهداران و رانندگان با تلاش شبانه روزی خود در سیستم حمل و نقل موجبات شکوفایی اقتصادی کشور را فراهم می کنند.

وی همچنین تلاش و کار پلیس و راهداران را مکمل یکدیگر در ایجاد شرایط بهتر و آسایش بیشتر برای مردم عنوان کرد و بیان داشت: افراد پلیس نیز در کنار راهداران، زمینه های ارائه خدمات بهتر و تسهیل در تردد جاده ای را فراهم می کنند لذا نباید از تلاش و جدیت پلیس راه در کنار راهداران غافل شویم.

استاندار کرمانشاه از رانندگان نیز به عنوان عوامل موثر و مهم در حمل و نقل جاده ای یاد کرد و گفت: رانندگان علاوه بر مایه گذاشتن از مال خود از جان خود هم مایه می گذارند.

بازوند افزود: در این شرایط سخت که کشور تحت تاثیر تحریم های ظالمانه دشمنان قرار دارد رانندگان مانند لبیک گفتن به امام راحل(ره) در سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به ترخیص و تخلیه کالا ها از بنادر می کنند که این عزیزان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداران از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه کرمانشاه محافظت می کنند

راهداران از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه کرمانشاه محافظت می کنند