مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-20پزشكي

ضرورت پرهیز از تجمعات و تکمیل واکسیناسیون برای مقابله با اُمیکرون


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تایید ورود سویه اُمیکرون به ایران از سوی وزارت بهداشت، از عموم مردم استان خواست تا با توجه به سرعت انتشار بالای این سویه جدید، - ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تایید ورود سویه اُمیکرون به ایران از سوی وزارت بهداشت، از عموم مردم استان خواست تا با توجه به سرعت انتشار بالای این سویه جدید، از تجمعات پرهیز کرده و در برابر این بیماری واکسینه شوند.

سید وحید حسینی دوشنبه 29 آذر در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از خطر مواجهه با موج جدید بیماری در کشور و استان فارس گفت: موضوعی که این نگرانی را تشدید می کند، کاهش توجه عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه است که خطر ایجاد موج جدید کرونا را افزایش می دهد.

او افزایش برگزاری دورهمی ها و تجمعات در ماه های اخیر را خطری بزرگ در شرایط کنونی دانست و اظهار کرد: سویه امیکرون از سرعت انتشار بالایی برخوردار بوده و به سرعت در سطح جامعه انتشار می یابد؛ بنابراین لازم است تمام راهکارهای ایمنی و پیشگیرانه را به کار گیریم.

این مقام مسوول در حوزه سلامت فارس در ادامه به اهمیت واکسیناسیون در برابر کرونا و سویه های آن اشاره کرد و افزود: در طی ماه های اخیر تمام تلاش مسوولان استان بر افزایش زمینه های دسترسی به واکسن در سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرهیز از تجمعات و تکمیل واکسیناسیون برای مقابله با اُمیکرون

ضرورت پرهیز از تجمعات و تکمیل واکسیناسیون برای مقابله با اُمیکرون