مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-20سياسي

روایت حبیب ؛ روایتگری شاعران استان فارس از سلحشوری سردار دلها


مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: شب شعر «روایت حبیب» به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، با حضور شاعران استانی در شیراز اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجید میکاییلی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر با اشاره به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دل ها طی روزهای آتی، منویات رهبر معظم انقلاب را در این رابطه یادآور شد و گفت: معظم له در سخنانی فرمودند که سردار شهید عزیز قاسم سلیمانی را با چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

وی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه روشنی برای تداوم راه شهید سلیمانی دانست و افزود: در این راستا باید هرکسی به سهم وسع خویش دنبال کننده راه این شهید بزرگوار باشد.

میکاییلی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در همبستگی ملی و انقلابی ملت ایران و جریان مقاومت در سراسر منطقه بود و شخصیت آن شهید والا مقام آنگونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) توصیف کردند، می تواند به عنوان الگو و یک مکتب فکری برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قرار گیرد، بنابراین بزرگداشت آن بزرگمرد عرصه ایثار همه ساله باید باشکوه تر از گذشته و با برنامه های عمیق و تاثیرگذار فرهنگی هنری همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حبیب ؛ روایتگری شاعران استان فارس از سلحشوری سردار دلها

روایت حبیب ؛ روایتگری شاعران استان فارس از سلحشوری سردار دلها