مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-20ورزشي

اختلاف در اردوی سیرجان، تبعات یک تصمیم هیجانی/ دو بازیکن قهر کردند


دو بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان به دلیل برخی اختلاف ها در بازی روز گذشته برای تیم خود به میدان نرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای هفته دوازدهم، فولاد مبارکه سپاهان در حالی از همتای فولادی خود میزبانی کرد که برای قطعی کردن قهرمانی اش در نیم فصل تنها به یک امتیاز نیاز داشت، اما شاگردان رحمان محمدی راد که آمده بودند تا یکه تازی خود را در دور رفت رقابت ها کامل کنند، با نتیجه 3 بر صفر و امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 18 مقابل فولاد سیرجان به پیروزی رسیدند تا با اقتدار قهرمان نیم فصل شوند.

سیرجانی های که اخیراً در جام باشگاه های جهان حضور پیدا کرده بودند و با قبول دو شکست از دور مسابقات کنار رفته بودند، ر این بازی با چالش جدیدی روبرو بودند.

با توجه به اینکه سرمربی تازه کار سیرجانی ها تصمیم گرفته بود برای اعزام تیمش به رقابت های جام باشگاه های جهان از حضور بازیکنان کمکی استفاده کند و شاگردان خودش را در لیست نفرات اعزامی قرار ندهد این موضوع موجب دلخوری برخی از بازیکنان سیرجان شد.

رامین خانی و سهند اله وردیان، دو بازیکن تیم فولاد سیرجان از جمله مغضوبین سرمربی محسوب می شدند که تصمیم گرفتند در دیدار روز گذشته مقابل سپاهان برای تیم خود به میدان نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف در اردوی سیرجان، تبعات یک تصمیم هیجانی/ دو بازیکن قهر کردند

اختلاف در اردوی سیرجان، تبعات یک تصمیم هیجانی/ دو بازیکن قهر کردند