مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-20ورزشي

هشدار ستاد مبارزه با دوپینگ به ورزشکاران


دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت:دستکاری یا تلاش برای دستکاری ورزشکار یا شخص دیگر در هر بخش از کنترل دوپینگ محرومیت 2 تا 4 ساله در برخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به تخلف 5-2 و قانون محرومیتهای 1-3-10 مجموعه قوانین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران، گفت: طبق فصل دوم این مجموعه که مرتبط با تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ می باشد، دستکاری یا تلاش برای دستکاری ورزشکار یا شخص دیگر در هر بخش از کنترل دوپینگ محرومیت 2 تا 4 ساله در برخواهد داشت.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص مصادیق این تخلف و تعریف آن، گفت : ممانعت از ورود به اردو به هر دلیل (حتی کرونا و قرنطینه ورزشکاران) و مزاحمت در انجام ماموریت،  تخلف بند 5-2  یا Tampering تلقی شده وفق مقررات برای فرد یا نهاد متخلف محرومیت در پیش خواهد داشت.

دکتر نوروزی تاکید کرد: چنانچه نهاد بین المللی مبارزه با دوپینگ( ITA یا نماینده فدراسیون بین المللی)یا ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران ماموریتی برای نمونه گیری از ورزشکاران در اردوی تیم ها را به تیم کنترل دوپینگ صادر کرده باشد، دست اندرکاران تیم ورزشی و اعضای فدراسیون با رویت حکم ماموریت و کارت شناسایی، موظف هستند تا هماهنگی لازم برای ورود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ستاد مبارزه با دوپینگ به ورزشکاران

هشدار ستاد مبارزه با دوپینگ به ورزشکاران