مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-20ورزشي

ورزش نابینایان نیازمند همکاری خانواده ها است


نائب رییس بانوان هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان قم گفت: امیدواریم خانواده نابینایان فرزندانشان را به سمت محیط های ورزشی هدایت کنند و در زمینه استعدادیابی نیز همکاری کنند تا نیروهای نوجوانان و جوان به ورزش نابینایان تزریق شوند.

- محمد محمودی، دبیر هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان قم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: حدود 200 ورزشکار در هیئت نابینایان در رشته های دو میدانی، جودو، گلبال و بدن سازی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر رشته گلبال نابینایان در استان قم رشد بسیاری خوبی داشته است و توانسته از لیگ دسته دو به دسته یک صعود کند.

دبیر هیئت ورزش نابینایان کم بینایان با اشاره به اینکه استان قم در بخش تربیت داور نیز فعال است، بیان کرد: در سال ها اخیر حدود چهار داور حرفه ای به این ورزش اضافه شدند.

وی افزود: در بخش پاورلیفتینگ نیز فعالیت هایی خوبی شده است و بازیکنان این رشته بعد از سه ماه تمرین فشرده، آماده اعزام به مسابقات قهرمانی هستند که 23 آذر ماه در بابلسر برگزار می شود.

در ادامه زهرا احدی، نائب رییس بانوان هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان قم، نیز عنوان کرد: حدود 30 ورزشکار در بخش بانوان ورزش نابینایان استان قم در رشته های شطرنج، دومیدانی، گلبال، شنا و آمادگی جسمانی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش نابینایان نیازمند همکاری خانواده ها است

ورزش نابینایان نیازمند همکاری خانواده ها است