مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-20سياسي

ضرورت ایجاد حرکت فعالانه در امر آموزش و پژوهش


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت ایجاد حرکت فعالانه در امر آموزش و پژوهش، گفت: باید به نخبگان جوان توجه بیشتری کرده و اساتید دانشگاه تجارب خود را از نظر مدیریتی و علمی به دانشجویان و دوستان جوان تر خود منتقل کنند.

- دکتر بهمن نقی پور روز دوشنبه، 29 آذر ماه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشکده پزشکی اظهار کرد: هر چه پایه های پژوهشی را از اولین قدم از نظر اجتماعی، فرهنگی، علمی و آموزشی پایدارتر اجرا کنیم، در ادامه روند پژوهش و اخلاق افراد بهتر خواهد بود لذا باید از سال های اول دانشجویی، شرایطی را فراهم کنیم تا شاهد پیشرفت و اعتلای دانشجویان و کشور باشیم.

وی تاکید کرد: مدیران گروه ها باید باعث حرکت روبه رشد گروه شوند و از آنها حمایت کنند تا استعداد و پتانسیل آنها را به انرژی جنبشی تبدیل کرده و وضعیت دانشگاه را بهتر کنیم.

وی با بیان اینکه دانشکده پزشکی از مهمترین قسمت های دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: از تمامی همکارانی که در این عرصه تلاش می کنند، تشکر کرده و امیدوارم به لطف خدا شاهد روزهای بهتری باشیم.

نقی پور ادامه داد: از خدمات ارزنده و شایسته آقای دکتر طاهر اقدم تشکر می کنم که در دوران سخت کرونا مشکلات متعددی را تحمل کرده و بهترین عملکرد را داشتند همچنین آرزوی سلامتی و موفقیت برای آقای دکتر سوادی اسکویی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد حرکت فعالانه در امر آموزش و پژوهش

ضرورت ایجاد حرکت فعالانه در امر آموزش و پژوهش