مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-20اقتصادي

طرح ملی بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری اجرا می شود


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به طرح ملی بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری اشاره کرد و گفت: شرکت ملی گاز ایران همسو با سیاست های کلان وزرات نفت طرح ملی بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری را در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری، به مصوبه هییت وزیران در مورد تشویق مشترکین کم مصرف و بازدارندگی مشترکین پرمصرف اشاره و اظهار داشت: مشترکان گاز طبیعی بخش خانگی که مصرف گاز آن ها در دوره زمانی 16 آبان تا 15 اسفند هر سال نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش یابد به ازای هر یک واحد درصد کاهش مشمول تخفیف سه واحد درصد و تا سقف 45 درصد در گاز بهای صورتحساب دوره خواهند شد.

وی افزود: مشترکان صنعتی گاز طبیعی که با مصرف 5 هزار متر مکعب در ساعت و بالاتر با درخواست شرکت ملی گاز در دوره زمانی 16 آبان تا 15 اسفندماه حداقل برای 5 روز متوالی مصرف خود را به مصرف 30 درصد کاهش دهند تخفیف 10 درصدی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان داشت: با توجه به مصوبه جدید هیئت وزیران، مشترکان خانگی که مصرف متعارف داشته و در پلکان اول تا سوم قرار دارند هیچگونه افزایش گازبها نسبت به سنوات گذشته نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری اجرا می شود

طرح ملی بهینه سازی موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری اجرا می شود