مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-20سياسي

لزوم افزایش کمیت و کیفیت گردوی تویسرکان


همدان_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: افزایش کیفیت وکمیت گردوی تویسرکان می تواند یکی از راه های پیشرفت و توسعه این شهرستان باشد.

- اظهار کرد: برای انتصاب مدیران دولت سیزدهم با توجه به دستورالعمل ها و شعارهای رییس جمهور منتخب مردم، دنبال افراد کارآمد، عالم، با تدبیر، مسئولیت پذیر، مردم دار و مردم مدار هستیم.

وی بیان کرد: استان همدان در انتصابات عقب نیست و مسئولان امر بر مبنای دستورالعمل ها و صفات و ویژگی های اعلام شده توسط دولت سیزدهم مطالعه روی افراد انتخاب شده را انجام می دهد و سعی دارد افرادی را که انتخاب می کند در تراز دولت سیزدهم این انتخابات صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: استاندار همدان حدود دو ماه است که سکان استانداری را به دست گرفته است و دراین مدت 50 درصد از شهرستانها تعیین تکلیف شده و تغییرات در آن صورت گرفته است و با توجه به اینکه سرعت را نمی توانیم فدای دقت کنیم مطالعات در این زمینه با دقت انجام خواهد شد، چون مدیران شایسته و لایق باید در دولت سیزدهم معرفی شوند که بتوانند سیاست های دولت سیزدهم را به منصه ظهور و حضور برسانند.

باب الحوائجی افزود: شهرستان تویسرکان یکی از شهرستانهای ده گانه استان همدان و دارای پتانسیل و ظرفیت های خوب و مختلفی است که با کمک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش کمیت و کیفیت گردوی تویسرکان

لزوم افزایش کمیت و کیفیت گردوی تویسرکان