مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-20حوادث

کشف 15 فقره سرقت و 2 تن چوب قاچاق در شاهرود


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق اماکن خصوصی با اعتراف به 15 فقره سرقت و توقیف خودروی نیسان حامل دو تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از دستگیری فردی معتاد و سابقه دار با چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در روستاهای اطراف شاهرود خبر داد.

وی افزود: گشت کلانتری 14 رویان در حین گشت زنی شبانه در سطح حوزه های روستایی، به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که در حال انتقال چند کیسه مشکوک بود، دستور ایست داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه فرد مظنون پس از رؤیت خودرو کلانتری اقدام به فرار کرد، گفت: مأموران واحد گشتی با اقدامات مقتضی اقدام به متوقف کردن موتورسیکلت کرده و در بررسی اولیه وسایل همراه راکب، مقادیر قابل توجهی آهن آلات و لوازم ساختمانی کشف شد.

کریمی به انتقال متهم 36 ساله به مقر انتظامی اشاره کرد و گفت: سارق سابقه دار در بازجویی های تخصصی واحد تجسس، به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه روستایی شاهرود اعتراف کرد.

وی ضمن اشاره به تشکیل پرونده و اعزام متهم به مراجع قضایی از شهروندان درخواست کرد به جهت پیشگیری از وقوع سرقت، هشدار و توصیه های پلیس را جدی گرفته و اماکن و بناهای خود را به فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 فقره سرقت و 2 تن چوب قاچاق در شاهرود

کشف 15 فقره سرقت و 2 تن چوب قاچاق در شاهرود