مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-20حوادث

باند سارقان موبایل در دام پلیس سیرجان افتادند


سرپرست فرمانده نیروی انتظامی سیرجان گفت: در پی گزارش هایی مبنی بر سرقت سرقت دستگاه های موبایل از مغازه های موبایل فروشی این موضوع در دستور کار قرار گرفت که در پی اقدام پلیس آگاهی باند این سارقین دستگیر و به سرقت خود در سیرجان و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

- منصور رمضان نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: در پی گزارش هایی مبنی بر سرقت سرقت دستگاه های موبایل از مغازه های موبایل فروشی این موضوع در دستور کار قرار گرفت که در پی اقدام پلیس آگاهی باند این سارقین دستگیرو به سرقت خود در سیرجان و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

سرپرست فرمانده نیروی انتظامی سیرجان افزود: این باند سه نفره سرقت های فرا شهرستانی و استانی داشتند که از شهرستان ها و استان های همجوار اقدام به شناسایی مکان های موبایل فروشی کرده و طی شگردهای مختلف مبادرت به سرقت دستگاه های تلفن همراه از مراکز فروش می کردند.

وی عنوان کرد: در پی خاموشی های متعدد در محلات شهری یا قطع شدن تلفن های مردم و اینترنت محلات مامورین ما موفق شدند باند 8 نفره سارقان سیم ها و کابل های برق و مخابرات را دستگیر کنند که میزان سیم های سرقتی آنان قریب به 5 میلیارد ریال برآورد شده و سارقان هم به سرقت در مناطق مختلف اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان موبایل در دام پلیس سیرجان افتادند

باند سارقان موبایل در دام پلیس سیرجان افتادند