مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-20اقتصادي

بحران خشکسالی و کمبود آب در گراش جدی است


فرماندار گراش از بحران خشکسالی و کمبود در این شهرستان خبر داد و گفت: اگر مردم مصرف آب صرفه جویی نکند با بحران جدی آب در این منطقه از جنوب فارس روبرو می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: حضور بی واسطه در بین مردم و بررسی مشکلات آنان مهمترین وظیفه مسئولان است.

وی افزود: امیدوارم پس از این بازدیدها بتوانیم بخشی از مشکلات روستاها را به بهترین شکل ممکن رفع و زمینه رضایت مندی مردم را افزایش دهیم.

فرماندار گراش با بیان اینکه دغدغه اصلی دولت خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم و کم برخوردار است، اظهار داشت: سیاست های محرومیت زدایی در مناطق روستایی با اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

غلام پور با بیان اینکه بحران خشکسالی و کمبود آب در شهرستان گراش جدی است، تاکید کرد: اگر نزولات آسمانی افزایش نیابد این شهرستان با بحران کم آبی شدید مواجه می شود، از این رو مردم باید در خصوص مصرف بهینه آب اقدامات جدی انجام دهند.

غلام پور بر توسعه اقتصادی شهرستان و جلب مشارکت بخش خصوصی نیز تاکید کرد و گفت: تمامی کسانی که در زمینه تولید و اشتغال سرمایه گذاری کنند مورد حمایت و پشتیبانی دولت قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرداخت خسارت خشکسالی به دامپروران، تأمین نهاده های دامی، تأمین آب شرب و نصب دستگاه آب شیرین کن، اختصاص خودرو ویژه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران خشکسالی و کمبود آب در گراش جدی است

بحران خشکسالی و کمبود آب در گراش جدی است