مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-20اقتصادي

شناسایی و کشف 25 دستگاه پیشرفته استخراج رمز ارز در پاساژ سهند تبریز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 25 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی هفته ی اخیر از حوزه ی بهره برداری امور برق روشنایی تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 25 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی هفته ی اخیر از حوزه ی بهره برداری امور برق روشنایی تبریز خبر داد.

عادل کاظمی با بیان اینکه در کنار کشف های مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه های غیرمجازی در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می شوند، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی یک مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.

وی در تشریح این عملیات گفت: با گزارش های مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم 25 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز را توسط همکاران امور برق روشنایی و اکیپ جمع آوری برق های غیرمجاز کشف کنیم.

توان مصرفی دستگاه های رمز ارز کشف شده 50 کیلووات بود.

وی بیان کرد: در طی این کشف ها، هشت دستگاه اتریوم از یک مغازه، 11 دستگاه اتریوم از یک مغازه ی دیگر و شش دستگاه ماینر نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و کشف 25 دستگاه پیشرفته استخراج رمز ارز در پاساژ سهند تبریز

شناسایی و کشف 25 دستگاه پیشرفته استخراج رمز ارز در پاساژ سهند تبریز