مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-20پزشكي

اجرای نسخه الکترونیک از اول دی ماه


مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران در جلسه نهایی طرح نسخه الکترونیک بر لزوم تعامل هر چه بیشتر وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل سازی امور برای اجرای بهینه این طرح تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که با حضور معاونین درمان دانشگاه های شهید بهشتی، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مدیر درمان دانشگاه تهران، کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه های فوق، دانشگاه ایران و مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان مسئولین فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد، مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی و همفکری در راستای رفع چالشهای موجود در روزهای نهایی مهلت مقرر به منظور اجرای بهینه طرح دانست.

پناهی زاده تصریح کرد: اجرای این طرح چالش هایی خواهد داشت که قطعاً با همفکری و همکاری و تعامل مثبت و سازنده بین دانشگاه های تحت پوشش وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی این مشکلات برطرف می شود.

وی با توجه به الزام قانونی، اجرای نسخه الکترونیک از اول دی ماه را تکلیف همه دستگاه های مرتبط دانست و آمادگی اداره کل درمان استان تهران برای همکاری کامل در این زمینه با دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نسخه الکترونیک از اول دی ماه

اجرای نسخه الکترونیک از اول دی ماه