مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-20سياسي

بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در کیپ تاون


به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسم بزرگداشتی همزمان با نماز جمعه در مسجد اهل البیت علیهم السلام شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد.

- به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسم بزرگداشتی همزمان با نماز جمعه در مسجد اهل البیت علیهم السلام شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی کشورمان در آفریقای جنوبی به عنوان سخنران مراسم، با ذکر آیاتی از قرآن کریم و نیز احادیثی از پیامبر اعظم صلوات الله علیه و امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام به بیان فلسفه خلقت انسان و در معرض آزمایش و ابتلائات قرار داشتن او توسط خالق حکیم هستی پرداخته است.

محسن زاده با تلاوت آیات دوم و سوم سوره مبارکه عنکبوت گفت، خداوندِ دانای آشکار و نهان، انسان را بدون امتحان و بصرف اینکه بگوید ایمان آوردم رها نمی کند، بلکه او را مانند گذشتگان به انواع ابتلائات و شدائد می آزماید تا مقام راستگویان پارسا را از دروغگویان فریبکار معلوم سازد.

وی در ادامه با استناد به این سخن حضرت علی علیه السلام که فرمود خدا رحمت کند انسانی را که بداند از کجا بود در کجا هست و به کجا می رود و نیز ذکر فرمایشی از حضرت خاتم الانبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در کیپ تاون

بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در کیپ تاون