مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-20ورزشي

کالدرون تاییدیه نهایی را داد/ رفع محرومیت پرسپولیس تا ساعاتی دیگر


با تایید پرداخت تمام بدهی «گابریل کالدرون» سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات در آستانه برطرف شدن قرار دارد.

- با تایید پرداخت تمام بدهی گابریل کالدرون سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات در آستانه برطرف شدن قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باشگاه پرسپولیس توانست تأیید واریزی نهایی مربوط به طلب گابریل کالدرون را از وکیل این سرمربی آرژانتینی دریافت کند تا به طور رسمی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان توانست طلب 590 هزار دلاری کالدرون با سود دو سال تأخیر در پرداخت پول (سالانه پنج درصد از ارزش پول) و بدهی 95 هزار دلاری با سود سالیانه 5 درصد را به طور کامل واریز کند.

وکیل گابریل کالدرون نیز با ارسال نامه به فیفا پرداختی های پرسپولیس را تأیید کرد.

بنابراین باشگاه پرسپولیس از این پس و با تایید نهایی فیفا، مشکلی برای استفاده از بازیکنان تاجیکستانی یا جذب بازیکنان جدید نخواهد داشت.

همچنین سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر به سایت باشگاه گفت: سرانجام پس از فراز و نشیب های گوناگون وکیل کالدرون دقایقی پیش (بعدازظهر امروز دوشنبه) تایید کرد که کل مطالبات این مربی را دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالدرون تاییدیه نهایی را داد/ رفع محرومیت پرسپولیس تا ساعاتی دیگر

کالدرون تاییدیه نهایی را داد/ رفع محرومیت پرسپولیس تا ساعاتی دیگر