مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-20سياسي

زالی: گروه های علوم پایه علوم پزشکی باید در مسیر فناوری حرکت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در دیدار با تعدادی از مدیران گروه های علوم پایه دانشگاه با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اهمیت نگاه ویژه به فناوری و ثروت آفرینی در گروه های آموزشی، گفت: گروه علوم پایه باید در مسیر فناوری و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در دیدار با تعدادی از مدیران گروه های علوم پایه دانشگاه با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه و تحقق همگرایی و همدلی در میان اندیشمندان کشور، گفت: در سال های اخیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از ظرفیت های موجود در حوزه سلامت معنوی بهره گرفته است.

وی با اشاره به توسعه علوم ترجمانی در کشور، اظهار داشت: با استقرار نگاه ترجمانی به علوم، هویت و شخصیت علوم پایه در حال تغییر است و برای جلوگیری از تحمیل ایستایی به این گروه ها، نیاز به بازنگری در پارادایم نوین علوم پایه حس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: گروه های علوم پایه علوم پزشکی باید در مسیر فناوری حرکت کنند

زالی: گروه های علوم پایه علوم پزشکی باید در مسیر فناوری حرکت کنند