مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-20سياسي

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری معرفی شد


آیین تودیع و معارفه مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری 29 آذرماه و با حضور مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین تودیع و معارفه مدیرکل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری 29 آذرماه و با حضور مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، در این آیین اصغر احمدی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

اصغر احمدی 29 آذرماه طی آیینی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات سید اسماعیل صالحی مدیرکل سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

اصغر احمدی- سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دو رویکرد مدنظر این سازمان است، اظهار کرد: مشارکت مردمی با هدف فهم مشترک میان مسئولان و تشکل های مردمی و جسارت در برابر هر نوع زیاده خواهی و زمین خواهی از مهم ترین رویکردهای پیش روی سازمان منابع طبیعی کشور است.

وی افزود: با همکاری دستگاه های اجرایی اعم از دستگاه های امنیتی و دادگستری، مالکیت 15 هزار هکتار از اراضی کشوری تثبیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری معرفی شد

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری معرفی شد