مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-20حوادث

اطفای حریق در خیابان حافظ اردبیل / 3 کارگر مصدوم شدند


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل از اطفای موفقیت آمیز حریق در ساختمان تجاری خیابان حافظ اردبیل خبر داد.

- قربان کاجی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حوالی ظهر امروز آتش سوزی در ساختمان تجاری - خدماتی در خیابان حافظ اردبیل حادثه ساز شد که به دنبال آن نیروهای آتش نشانی با حضور در مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

وی تصریح کرد: به دلیل گستردگی حریق و رفت و آمد وسیع در منطقه، ما تمام نیروهای آتش نشانی شهرداری اردبیل را به کارگیری کردیم و با مرکزیت ایستگاه 4 آتش نشانی اردبیل، حریق اطفا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل با اشاره به اینکه خیابان های منتهی به این مجتمع تجاری در خیابان حافظ تحت کنترل آتش نشانی، اورژانس و پلیس راه است، گفت: در حال حاضر حریق اطفا شده اما به دلیل وسعت آتش سوزی نیروهای ما کماکان در منطقه حاضر هستند تا از اتفاقات بعدی جلوگیری کنند.

کاجی با تاکید بر اینکه مردم از ازدحام در مسیر آتش سوزی پرهیز کنند، افزود: تلاش می کنیم تا با آرام سازی فضا و به دور از تشنج نسبت به پاکسازی منطقه به دلیل پرت شدن شیشه های سکوریت این ساختمان آرامش را به اهالی بازگردانیم.

وی از مصدوم شدن 3 کارگر در این مجتمع خبر داد و خاطر نشان کرد: کارگران با خسارت های بدنی جزیی به درمانگاه ها اعزام شدند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق در خیابان حافظ اردبیل / 3 کارگر مصدوم شدند

اطفای حریق در خیابان حافظ اردبیل / 3 کارگر مصدوم شدند