مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-20پزشكي

زمستان سفید را سیاه نکنیم/ جشن یلدا در جدال با افسانه کرونا


تا آخر پاییز دو سال گذشته جوجه ها را می شمردند اما در انتهای پاییز امسال همچون سال گذشته به لطف کرونا مجبور به شمردن تعداد کرونایی ها خواهیم شد اگر که باز به اتمام حجت هشدارهای وزارت بهداشت مبنی بر جدی نگرفتن کرونا بی تفاوت باشیم.

- ایسنا/خراسان شمالی تا آخر پاییز دو سال گذشته جوجه ها را می شمردند اما در انتهای پاییز امسال همچون سال گذشته به لطف کرونا مجبور به شمردن تعداد کرونایی ها خواهیم شد اگر که باز به اتمام حجت هشدارهای وزارت بهداشت مبنی بر جدی نگرفتن کرونا بی تفاوت باشیم.

با مشاهده اُمیکرون در کشور، بی شک شاهد اوج گیری بیماری خواهیم بود و اصرار و پافشاری به برگزاری مهمانی و دورهمی دوستانه مطمئنا اعداد و ارقام مرگ و میر کرونایی را زیاد می کند.

شروع و پایان پاییز زیبا است هنگامی که تمام بودنش را به مهربانی یلدا دختر سفید زمستان گره می زند و همه را به باهم بودن دعوت می کند اما برگزاری دورهمی شب یلدا در شرایط کرونایی ممکن است به قیمت از دست دادن عزیزانمان تمام شود و حسرت نبودنشان تنها به نیت لحظاتی بیشتر بودن در کنار هم، برایمان باقی بماند.

بدو بدو انار شیرین، انار قرمز و آب دار صدایی که از دست فروش از یک قسمت دوشنبه بازار بجنورد بلند می شود و از سوی دیگر میوه فروش بعدی برای نارنگی و پرتقال های خود بازار گرمی می کند و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان سفید را سیاه نکنیم/ جشن یلدا در جدال با افسانه کرونا

زمستان سفید را سیاه نکنیم/ جشن یلدا در جدال با افسانه کرونا