مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-20اقتصادي

افزایش 16 درصدی مصرف بنزین در فارس


به گفته مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس، در هشت ماهه امسال معادل یک میلیارد و 400 میلیون لیتر بنزین در اختیار جایگاه های عرضه سوخت این استان قرار گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان دهنده رشدی 16 درصدی است.

- اسدالله طاهری دوشنبه 29 آذر در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی یکی از حساس ترین و اصلی ترین شرکت خدمت رسان در وزارت نفت محسوب می شود و در استان فارس با توجه به گستره جغرافیایی و وجود تعداد قابل توجهی مراکز عرضه پمپ بنزین، اهمیت آن دو چندان است.

او با اشاره به وجود 297 جایگاه پمپ بنزین و 130 جایگاه عرضه سی ان جی در فارس و توزیع بیش از 11 میلیون لیتر سوخت به شکل روزانه بین این جایگاه ها، ادامه داد: به دلیل احداث تعداد زیادی انشعاب گاز طبیعی در سال های اخیر، با کاهش در توزیع نفت و گازمایع و نفت کوره مواجه هستیم.

افزایش 36 درصدی توزیع سوخت هوایی در فارس طاهری با یادآوری اینکه در چهار نیروگاه بزرگ تولید انرژی برق فعال است که در فصول سرد به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، اداری و تجاری، از سوخت دوم استفاده می کنند، گفت: امسال در چهار فرودگاه شهید آیت الله دستغیب، جهرم، لامرد و لارستان، حدود 40 میلیون و 300 هزار لیتر سوخت توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی مصرف بنزین در فارس

افزایش 16 درصدی مصرف بنزین در فارس