مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-20اقتصادي

بازارخرید میوه شب یلدای همدانی ها رونق گرفته است


رییس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان گفت: مردم منتظر نزدیک شدن به یلدا بودند و با نزدیک شدن به یلدا خرید میوه مردم بهتر شده و رونق گرفته است.

- رضا البرزی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه امروز اکثر میوه های میدان بار همدان به فروش رفت، افزود: در سطح میدان بار خرید میوه خیلی خوب بوده و مغازه ها و خرده فروشان میوه اکثر میوه ها و تره بار میدان بار را امروز خرید کردند که این امر نشان از خرید خوب مردم دارد.

وی با بیان اینکه هندوانه از خرید خوبی برخوردار بوده و امروز تقریبا بار هندوانه سطح میدان بار تمام شده و به سطح شهر رفته است ،اظهار کرد: با توصیه هایی که در روزهای گذشته نسبت به خرید تدریجی شب یلدا توسط مردم داشته ایم اکثر مردم خرید خود را به تدریج انجام داده و به روز آخر موکول نکرده اند.

البرزی با اشاره به اینکه در روز آخر بیشتر مردم معمولا خرید انار و هندوانه خود را انجام می دهند یاد آور شد:در حال حاضر قیمت میوه در بازار همدان تقریبا ثابت بوده و افزایش آنچنانی نداشته است.

وی ادامه داد: مشکلی در عرضه و توزیع میوه و تره بار وجود ندارد و طبق مصوبه تنظیم بازار 9نقطه در سطح شهر همدان به عرضه مستقیم میوه و تره بار اختصاص داده شده که اتحادیه تعاون روستایی مباشر این طرح بوده و از اعضا صنف میوه و تره بار نیز توزیع میوه را بر عهده دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارخرید میوه شب یلدای همدانی ها رونق گرفته است

بازارخرید میوه شب یلدای همدانی ها رونق گرفته است