مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-20بين الملل

فلسطین دستورالعمل جدید برای تیراندازی به فلسطینی ها را محکوم کرد


وزارت خارجه فلسطین تصمیم رژیم صهیونیستی برای دادن اختیارات بیشتر به ارتش در تیراندازی به سمت مبارزان فلسطینی را محکوم و تاکید کرد که این مساله را در دادگاه های بین المللی مربوطه دنبال می کند.

- وزارت خارجه فلسطین تصمیم رژیم صهیونیستی برای دادن اختیارات بیشتر به ارتش در تیراندازی به سمت مبارزان فلسطینی را محکوم و تاکید کرد که این مساله را در دادگاه های بین المللی مربوطه دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی در اعطای اختیارات بیشتر به سربازان ارتش این رژیم برای تیراندازی به سمت مبارزان فلسطینی حتی پس از دور شدن از محل درگیری را محکوم کرد.

این وزارتخانه در سایت خود اعلام کرد که به شدت نگران این دستورالعمل ها است و آنها را چراغ سبزی برای اجرای اعدام های میدانی بیشتر در حق شهروندان فلسطینی، نقض آشکار قوانین بین المللی و قوانین و اصول حقوق بشری و یکی از اشکال نادیده گرفتن حق زندگی شهروندان فلسطینی و ایجاد ترس و وحشت در میان آنها برای درهم شکستن اراده هایشان در مبارزه با شهرک سازی ها و دفاع از سرزمین شان می داند.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه تل آویو را مسؤول کامل و مستقیم این تصمیم نژادپرستانه و فاشیستی دانست که آشکارا قتل فلسطینی ها و تعامل با آنها به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین دستورالعمل جدید برای تیراندازی به فلسطینی ها را محکوم کرد

فلسطین دستورالعمل جدید برای تیراندازی به فلسطینی ها را محکوم کرد