مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-20حوادث

کشف 1 میلیارد تومانی مکمل های بدنسازی قاچاق


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 1 میلیارد تومانی مکمل های داروهای بدنسازی قاچاق از یک واحد مسکونی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 22هزار و 299 عدد انواع مکمل داروهای بدنسازی قاچاق در یک واحد مسکونی به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

   سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: اواخر هفته گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس از دپوی مقادیر زیادی مکمل و داروهای بدن سازی قاچاق در یک واحد مسکونی در حوالی میدان شکوفه مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه صحت این خبر تایید شد، تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران پس از هماهنگی های قضایی به نشانی اعلامی اعزام و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت های پلیسی موفق شدند، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران افزود: در بازرسی از این واحد مسکونی 22 هزارو 299 عدد انواع مکمل قرص و آمپول های غیرمجاز قاچاق کشف و کلیه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 10میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد و تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1 میلیارد تومانی مکمل های بدنسازی قاچاق

کشف 1 میلیارد تومانی مکمل های بدنسازی قاچاق