مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-20سياسي

بازدید مدیر عامل شستا از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، روز یکشنبه 28 آذر ماه دکتر علی رستمی مدیر عامل شستا، دکتر جلیل مختار نماینده مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با هدف رفع موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان بازدید کردند.

- مدیرعامل شستا درآبادان گفت: ایرانول یکی از بزرگترین شرکت های تابعه شستا می باشد و امید است با ادامه روند رو به رشد این شرکت در سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها شاهد درخشش بیش از پیش این مجموعه باشیم .

وی ضمن تقدیر از زحمات  مدیرعامل و کارکنان ایرانول که به دنبال توسعه همه جانبه این شرکت هستند، گفت: با توجه به راهبرد اصلی شستا که برقراری عدالت سرمایه گذاری از طریق توسعه فعالیت ها در مناطق مختلف است، به لطف الهی  با اجرای برنامه ها و پروژه های این شرکت در آبادان شاهد رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه باشیم.

دکتر رستمی تاکید کرد: شستا با جدیت به دنبال پیگیری رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه تولید می باشد  .

در این دیدار دکتر محمد زارع پور اشکذری مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه داد و گفت: با عنایت به نگاه ویژه سیاست شرکت شستا به انجام کارهای زیربنایی و توسعه ای و با توجه به پتانسیل های موجود در آبادان تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیر عامل شستا از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان

بازدید مدیر عامل شستا از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان