مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-20اقتصادي

رای دیوان عالی انگلیس به نفع درخواست گوآیدو درباره ذخایر طلای ونزوئلا


دیوان عالی انگلیس امروز (دوشنبه) بخشی از درخواست استیناف خوان گوآیدو در قبال تعیین اینکه آیا این رهبر اپوزیسیون ونزوئلا کنترل کننده ذخیره طلای ونزوئلا به ارزش یک میلیارد دلار نزد بانک انگلیس است یا رییس جمهوری ونزوئلا، - دیوان عالی انگلیس امروز (دوشنبه) بخشی از درخواست استیناف خوان گوآیدو در قبال تعیین اینکه آیا این رهبر اپوزیسیون ونزوئلا کنترل کننده ذخیره طلای ونزوئلا به ارزش یک میلیارد دلار نزد "بانک انگلیس" است یا رییس جمهوری ونزوئلا، تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، محور این مناقشه بر سر اینکه کدام طرف مسوول کنترل ذخایر طلای ونزوئلاست، مبتنی بر این محور است که آیا دولت انگلیس خوان گوآیدو را به عنوان رییس دولت ونزوئلا به رسمیت میشناسد یا خیر.

اردوگاه های حامیان نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا و رهبر مخالفان او یعنی گوآیدو، هر کدام یک هیات مدیره متفاوت را برای بانک مرکزی ونزوئلا تعیین کرده اند و هر کدام از این دو گروه هم دستور العملهای متناقضی پیرامون ذخایر طلا و میزان مشابهی از پول نقد ونزوئلا نزد بانک آلمانی دویچه بانک مطرح ساخته اند.

دیوان عالی انگلیس اعلام کرد، تصمیم سال گذشته میلادی دادگاه استیناف انگلیس برای لغو حکم قبلی یک دادگاه ارشد در قبال این پرونده همچنان که دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دیوان عالی انگلیس به نفع درخواست گوآیدو درباره ذخایر طلای ونزوئلا

رای دیوان عالی انگلیس به نفع درخواست گوآیدو درباره ذخایر طلای ونزوئلا