مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-20اقتصادي

عملیات حفاری تونل دوم حیران تا پایان سال به اتمام می رسد


در حال حاضر 448 متر از عملیات حفاری تونل دوم حیران انجام گرفته و 282 متر باقی مانده نیز تا پایان امسال به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در بازدید از 2 پروژه راه سازی شهرستان نمین اظهار کرد: در حال حاضر 448 متر از عملیات حفاری تونل دوم حیران انجام گرفته و 282 متر باقی مانده نیز تا پایان امسال به اتمام می رسد و این پروژه وارد مراحل راه سازی و لاینینگ می شود.

وی افزود: برابر برنامه ریزی انجام گرفته، پروژه تونل دوم حیران قبل از پایان سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید ولی برابر تاکیدی که شد، تلاش پیمانکار و اداره کل راه وشهرسازی استان باید بر این باشد که این پروژه قبل از موعد مقرر تکمیل و افتتاح شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: گره های ترافیکی به خصوص طی ایام تعطیل در ورودی استان از مسیر استان گیلان و محل تونل حیران، مشکلات و دغدغه هایی را به وجود آورده است که با احداث و تکمیل تونل دوم حیران بخشی از مشکلات موجود مرتفع می شود.

اجرای بدون وقفه پروژه های راه سازی شمال تا جنوب استان اردبیل عاملی بیان کرد: علی رغم وقفه ای که در گذشته در عملیات اجرایی تونل دوم حیران به وجود آمد، این پروژه پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد و باید اقدامات موازی از قبیل احداث آب رو و راه سازی همزمان اجرا شود تا در تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات حفاری تونل دوم حیران تا پایان سال به اتمام می رسد

عملیات حفاری تونل دوم حیران تا پایان سال به اتمام می رسد