مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-20سياسي

برپایی سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم در قم


همزمان با ایام فاطمیه سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم به همت هیئت محبین حضرت زینب(س) در شهر مقدس قم برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد روحانی ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بیست و یکمین سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم از امروز تا شانزدهم دی ماه، از ساعت 19 الی 22 پذیرای مردم و عاشقان حضرت زهرا(س) خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال، دومین سالی است که در فضای کرونایی نمایشگاه را برگزار می کنیم، بازدید از سوگواره را فقط با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دانست و گفت: علاقه مندان لازم است برای رزو رایگان به سایت هیئت محبین حضرت زینب علیهاالسلام به آدرس http://www.

mihebinzeinab.

ir مراجعه کنند.

مسئول اجرایی هیئت محبین حضرت زینب علیها السلام، به تجربه سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته در حالی سوگواره را برگزار کردیم که پایبند به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بودیم و ظرفیت تمام صحنه ها را به یک سوم تقلیل دادیم.

وی ورود بازدید کنندگان از نمایشگاه امسال را منوط به استفاده از ماسک اعلام کرد و گفت: با وجود رعایت تمام موارد بهداشتی، از یک سوم ظرفیت برای بازدید از نمایشگاه، استفاده خواهیم کرد.

روحانی اجرای تئاتر زنده را از جلوه های ویژه سوگواره در سال های اخیر دانست و گفت: در سال های قبل، استقبال بسیار خوب مردم باعث می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم در قم

برپایی سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم در قم