مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-20اقتصادي

قیمت جدید نان به تمام نانوایی های کرمانشاه ابلاغ شد


فرماندار کرمانشاه با اشاره به احصا قیمت نان در کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه، گفت: قیمت جدید نان به تمام نانوایی های کرمانشاه ابلاغ شد.

- فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده در کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه و احصا قیمت نان در استان های همجوار نرخ جدید نان از امروز به تمامی نانوایان شهرستان کرمانشاه ابلاغ می شود.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر نانوایان استان کرمانشاه مبنی بر افزایش قیمت نان درخواست آنها بررسی و قیمت نان افزایش یافت.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: هرگونه تغییر قیمت پس از اعلام نرخ رسمی نان تخلف است و با متخلفین برخورد می گردد و فردا طی جلسه ای با نانوایان استان کرمانشاه نحوه ی کیفیت و وزن نان بررسی و ابلاغ می شود.

رنجبر بیان کرد: قیمت نان بر اساس اطلاعیه کارگروه شورای آرد و نان استان کرمانشاه، در نانوایان دولتی و آزادپز استان کرمانشاه قیمت انواع نان دولتی شامل سنگک سنتی و ماشینی با وزن 450 گرم از یک هزار تومان به تومان به یک هزار و 500 تومان، سنگک اتوماتیک ریزشی با وزن 300 گرم از 550 تومان به یک هزار تومان، اتوماتیک تونلی یا کیلویی از یک هزار و 550 تومان به 2 هزار و 200 تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید نان به تمام نانوایی های کرمانشاه ابلاغ شد

قیمت جدید نان به تمام نانوایی های کرمانشاه ابلاغ شد